Etapy rekrutacji

Atrakcyjne benefity dla pracowników
Firma

Naszym pracownikom oferujemy atrakcyjne benefity, dzięki którym mogą rozwijać się zawodowo, zadbać o zdrowie, samopoczucie oraz realizować swoje pasje. Zapewniamy Kartę Medicover, Kartę Medicover Sport, szkolenia specjalistyczne, naukę języka angielskiego, imprezy integracyjne i okolicznościowe, a także atrakcyjne zniżki na produkty firmy.



Aktualne oferty pracy:

P.S. Trading – jesteśmy polską firmą z branży narzędziowej, która jest obecna na rynku od 1992 r. Nasze portfolio tworzy ponad 5000 produktów. Oprócz marek własnych DREL, JUFISTO, JUFISTO-GARDEN , WAART, STER’G jesteśmy dystrybutorem takich marek jak: Dewalt, Stanley . Nasze produkty dostarczamy do konsumentów w Polsce i w 17 krajach europejskich. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi, a także lokalnymi dystrybutorami i sklepami. Zatrudniamy blisko 100 osób i cały czas aktywnie poszukujemy pracowników. Obecnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko:

MERCHANDISER

W związku z rozwojem działu sprzedaży poszukujemy ambitnych i rzetelnych kandydatów w rejonach województw:

łódzkie, częściowo wielkopolskie, mazowieckie

 

Zapewniamy :

• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu europejskim

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• nie korporacyjną atmosferę

• szkolenia zapewniające rozwój zawodowy

• niezbędne narzędzia pracy ; samochód służbowy , telefon, tablet

• prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy

 

Do zadań  kandydata na stanowisku  Merchandiser w Dziale Sprzedaży Zewnętrznej, będzie  należało:

• bezpośrednia obsługa sklepu sieciowego zgodnie ze standardami wyznaczonymi przez pracodawcę

• utrzymywanie porządku i logiki ekspozycji pomiędzy dostawami towarów

• uzupełnianie towaru na ekspozycjach standardowych i dodatkowych (promocyjnych), zgodnie z zasadami FIFO

• kontrola obecności produktów zgodnie z obowiązującym u klienta listingiem

• prowadzenie prezentacji na akcjach promocyjnych, uczestnictwo w otwarciach sklepów i przebudowach

• usuwanie z części sprzedażowej uszkodzonych produktów lub ich naprawa.

 

Na co zwracamy uwagę u kandydata :

• doświadczenie w pracy w środowisku sklepów sieciowych typu Dom i Ogród

• samodyscypliny oraz umiejętność organizacji pracy własnej

• umiejętności komunikacyjnych w kontaktach z personelem obsługiwanych sklepów-warunek konieczny

• dokładność i dobrą organizację pracy

• samodzielność w działaniu i nastawienia na osiąganie celów oraz gotowość do wyjazdów służbowych

• podstawowe  znajomości  MS Office

Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie aplikacji ( CV ze zdjęciem)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Translate »
Facebook
YouTube
Instagram