Etapy rekrutacji
Atrakcyjne benefity dla pracowników
Firma
Naszym pracownikom oferujemy atrakcyjne benefity, dzięki którym mogą rozwijać się zawodowo, zadbać o zdrowie, samopoczucie oraz realizować swoje pasje. Zapewniamy Kartę Medicover, Kartę Medicover Sport, szkolenia specjalistyczne, naukę języka angielskiego, imprezy integracyjne i okolicznościowe, a także atrakcyjne zniżki na produkty firmy.
Aktualne oferty pracy:
P.S. Trading – jesteśmy polską firmą z branży narzędziowej, która jest obecna na rynku od 1992 r. Nasze portfolio tworzy ponad 5000 produktów. Oprócz marek własnych DREL, JUFISTO, JUFISTO-GARDEN , WAART, STER’G jesteśmy dystrybutorem takich marek jak: Dewalt, Stanley . Nasze produkty dostarczamy do konsumentów w Polsce i w 17 krajach europejskich. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi, a także lokalnymi dystrybutorami i sklepami. Zatrudniamy blisko 100 osób i cały czas aktywnie poszukujemy pracowników. Obecnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko:
MERCHANDISER
W związku z rozwojem działu sprzedaży poszukujemy ambitnych i rzetelnych kandydatów w rejonach województw:
łódzkie, częściowo wielkopolskie, mazowieckie
Zapewniamy :
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu europejskim
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• nie korporacyjną atmosferę
• szkolenia zapewniające rozwój zawodowy
• niezbędne narzędzia pracy ; samochód służbowy , telefon, tablet
• prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy
Do zadań kandydata na stanowisku Merchandiser w Dziale Sprzedaży Zewnętrznej, będzie należało:
• bezpośrednia obsługa sklepu sieciowego zgodnie ze standardami wyznaczonymi przez pracodawcę
• utrzymywanie porządku i logiki ekspozycji pomiędzy dostawami towarów
• uzupełnianie towaru na ekspozycjach standardowych i dodatkowych (promocyjnych), zgodnie z zasadami FIFO
• kontrola obecności produktów zgodnie z obowiązującym u klienta listingiem
• prowadzenie prezentacji na akcjach promocyjnych, uczestnictwo w otwarciach sklepów i przebudowach
• usuwanie z części sprzedażowej uszkodzonych produktów lub ich naprawa.
Na co zwracamy uwagę u kandydata :
• doświadczenie w pracy w środowisku sklepów sieciowych typu Dom i Ogród
• samodyscypliny oraz umiejętność organizacji pracy własnej
• umiejętności komunikacyjnych w kontaktach z personelem obsługiwanych sklepów-warunek konieczny
• dokładność i dobrą organizację pracy
• samodzielność w działaniu i nastawienia na osiąganie celów oraz gotowość do wyjazdów służbowych
• podstawowe znajomości MS Office
Zainteresowane osoby prosimy o nadesłanie aplikacji ( CV ze zdjęciem)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.